Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
MgA. Alena Špačková
Sleva 7% -
157,00 Kč
Helen Morganová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Zdeňka Jordánová
Sleva 7% -
158,00 Kč
Esther a Jerry Hicks
Cena 699,00 Kč
Chris Moorman, Byron Jacobs
Sleva 12% -
431,00 Kč
Alexander Christiani
Cena 399,00 Kč v prodeji od 30.05.2021
Abraham Harold Maslow
Sleva 11% -
533,00 Kč
Jiří Kuchař, Marian Jelínek
Cena 499,00 Kč
Jiří Kuchař, Marian Jelínek
Cena 499,00 Kč
Ivo Toman
Sleva 30% -
279,00 Kč
Steffen Kirchner
Sleva 11% -
310,00 Kč
Brendon Burchard
Sleva 10% -
269,00 Kč
PhDr. Jan Soukup, Ph.D.
Sleva 10% -
260,00 Kč
Pepper de Callier
Sleva 7% -
185,00 Kč
Pepper de Callier
Sleva 7% -
185,00 Kč
Prof. Kevin Dutton
Sleva 11% -
378,00 Kč
Elli H. Radingerová
Sleva 7% -
278,00 Kč