Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Tony Buzan
Sleva 7% -
232,00 Kč
Michal Černý, Dagmar Chytková
Sleva 7% -
250,00 Kč
Tony Buzan, Chris Griffiths
Cena 449,00 Kč
Tony Buzan, Jennifer Goddard, Jorge Castaneda
Sleva 11% -
311,00 Kč
Louise L.Hay
Sleva 7% -
232,00 Kč
Daniel Smith
Sleva 7% -
185,00 Kč
Ken Segall
Sleva 11% -
328,00 Kč
Donald J. Trump; Bill Zanker
Cena 268,00 Kč
Mark Victor Hansen, Jack Canfield, Amy newmarková
Sleva 7% -
278,00 Kč
David J. Schwartz
Sleva 7% -
232,00 Kč
Scott Thorpe
Cena 279,00 Kč
Ekaterina Walter
Sleva 12% -
307,00 Kč
Andy Winson
Sleva 11% -
292,00 Kč
Guy Harrison
Sleva 10% -
241,00 Kč
Hernando de Soto
Cena 299,00 Kč
Terry Orlick, Ph. D.
Cena 399,00 Kč
Simon Lancaster
Sleva 11% -
328,00 Kč