Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Daniel Gladiš
Sleva 7% -
213,00 Kč
Josef Jílek
Cena 749,00 Kč
Stephanie Azri
Sleva 11% -
328,00 Kč
Jack Canfield, Mark Victor Hansen
Sleva 7% -
184,00 Kč
Ashley Lippertová
Cena 349,00 Kč
Rory Sutherland
Sleva 11% -
444,00 Kč
Sun Light
Sleva 7% -
175,00 Kč
Mo Gawdat
Sleva 11% -
293,00 Kč
Brian Christian a Tom Griffiths
Sleva 11% -
355,00 Kč
Jonas Jonasson
Sleva 12% -
334,00 Kč
Jonas Jonasson
Cena 379,00 Kč
Doreen Virtue, Ph.D., Grant Virtue
Sleva 10% -
295,00 Kč
Lynne Coxová
Cena 399,00 Kč
Jim Rearden
Sleva 25% -
264,00 Kč
Conrad Potts Suzanne Potts
Sleva 10% -
242,00 Kč
Mgr. Dagmar Lahnerová
Cena 198,00 Kč
Tomáš Novák
Cena 195,00 Kč
Ján Praško, Hana Prašková
Sleva 10% -
260,00 Kč