Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Andrew Matthews
Cena 369,00 Kč
CAROL S. DWECKOVÁ, Ph.D.
Sleva 11% -
302,00 Kč
Timothy Ferriss
Sleva 11% -
622,00 Kč
Martin E. P. Seligman
Cena 349,00 Kč
Rose Rosetree
Sleva 70% -
81,00 Kč
James Altucher, Claudia Azula Altucher
Sleva 7% -
167,00 Kč
Mats Billmark, Susan Billmarková
Sleva 7% -
185,00 Kč
Napoleon Hill
Sleva 10% -
251,00 Kč
Lisa Nicholsová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Bärbel Wardetzki
Sleva 10% -
224,00 Kč
Mary Aiken
Sleva 11% -
391,00 Kč
Lukáš Urbánek, Milada Rezková
Sleva 11% -
391,00 Kč
Max Lucado
Sleva 7% -
195,00 Kč
Vera F.Birkenbihl
Cena 287,00 Kč
Ernie J. Zelinski
Cena 277,00 Kč
Richard Carlson
Sleva 7% -
185,00 Kč
John Eldredge
Sleva 10% -
194,00 Kč