Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Dr. Wayne Walter Dyer, Ph.D.
Sleva 7% -
230,00 Kč
Robert T. Kiyosaki
Cena 260,00 Kč
George S. Clason
Sleva 7% -
139,00 Kč
Steven K. Scott
Cena 239,00 Kč
Jaroslav Štěpaník
Sleva 40% -
95,00 Kč
Patrick Lencioni
Sleva 7% -
353,00 Kč
Jasmina Trifoni
Sleva 13% -
695,00 Kč
Arthur Andersen, Robert Hiebeler, Thomas B. Kelly, Charles Ketteman
Sleva 40% -
89,00 Kč
Curt Coffman, Marcus Buckingham
Sleva 10% -
332,00 Kč
Menna van Praag
Sleva 7% -
92,00 Kč
Og Mandino
Sleva 7% -
166,00 Kč
Og Mandino
Sleva 7% -
166,00 Kč
Sultan Kermally
Sleva 7% -
167,00 Kč
John Kalench
Sleva 35% -
96,00 Kč
Marc Allen
Sleva 7% -
138,00 Kč
John C. Maxwell
Cena 269,00 Kč