Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Richard Koch, Greg Lockwood
Sleva 11% -
355,00 Kč
Simon Sinek
Sleva 11% -
293,00 Kč
Anthony Robbins
Sleva 10% -
313,00 Kč
Joseph Murphy
Sleva 7% -
232,00 Kč
Anja Forster, Peter Kreuz
Cena 259,00 Kč
Vladimír Dubovskij
Sleva 10% -
349,00 Kč
Theo Theobald, Cary Cooper
Sleva 7% -
204,00 Kč
Michael Neill
Sleva 11% -
355,00 Kč
Janine Driver, Mariska van Aalst
Sleva 12% -
290,00 Kč
Dorren Virtue, Ph.D.
Sleva 10% -
305,00 Kč
Dr. Marco von Münchhausen
Sleva 7% -
232,00 Kč
Michael Parker
Sleva 7% -
232,00 Kč
Leonard Coldwell
Cena 199,00 Kč
Osho Rajneesh
Sleva 7% -
232,00 Kč
Matthias Hammer
Sleva 11% -
311,00 Kč
John Mason
Sleva 7% -
177,00 Kč
Blair Singer
Sleva 7% -
175,00 Kč
Ian McDermott, Joseph O´Connor
Cena 248,00 Kč