Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Dick Durham
Cena 299,00 Kč
Julie Jansen
Sleva 11% -
328,00 Kč
Dan Millman
Sleva 7% -
250,00 Kč
Barry J. Farber
Cena 280,00 Kč
Jan van Helsing
Sleva 11% -
392,00 Kč
Erich von Däniken
Sleva 7% -
278,00 Kč
Kamila Jetmarová, Marián Jelínek
Sleva 11% -
266,00 Kč
Tom Butler -Bowdon
Cena 289,00 Kč
Chris Voss
Sleva 11% -
284,00 Kč
Keith Ferrazzi
Sleva 7% -
277,00 Kč
Ben Furman, M. D., Tapani Ahola
Sleva 10% -
179,00 Kč
Benjamin Ferencz
Sleva 10% -
259,00 Kč
Walliant
Sleva 12% -
351,00 Kč
David Childress
Sleva 7% -
185,00 Kč
Marc J. Seifer
Sleva 11% -
355,00 Kč
Owen Fitzpatrick, Richard Bandler, Alessio Roberti
Sleva 10% -
224,00 Kč
Harry Adler
Cena 140,00 Kč