Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
David Sklansky, Ed Miller
Cena 369,00 Kč
Burke Hedges
Sleva 7% -
195,00 Kč
Laszlo Bock
Cena 379,00 Kč
David Meerman Scott
Cena 290,00 Kč
Edward Ludbrook
Sleva 7% -
195,00 Kč
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Sleva 11% -
355,00 Kč
Eckhart Tolle
Sleva 7% -
278,00 Kč
Sbírka prací na téma
Sleva 7% -
272,00 Kč
George Soros
Sleva 7% -
212,00 Kč
Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová
Sleva 11% -
320,00 Kč
Kenneth Hartley Blanchard, Spencer Johnson
Sleva 10% -
179,00 Kč
Ruby Wax
Sleva 10% -
260,00 Kč
Brian Tracy, Renata Kronowetterová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Sunstein Cass R., Thaler Richard
Cena 339,00 Kč
Stephen Baker
Sleva 7% -
232,00 Kč
Jack Welch, Suzy Welch
Sleva 10% -
269,00 Kč
John McDonald
Sleva 7% -
119,00 Kč
Ivo Toman
Sleva 40% -
299,00 Kč