Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Svenja Hofert
Sleva 10% -
242,00 Kč
Steven Johnson
Cena 325,00 Kč
Kathrin Passig, Sascha Lobo
Sleva 7% -
256,00 Kč
Barbara Sherová
Sleva 11% -
292,00 Kč
Thomas d’Ansembourg
Sleva 7% -
255,00 Kč
Christina Berndtová
Sleva 10% -
269,00 Kč
Philip Zimbardo, Nikita D. Coulombová
Sleva 11% -
409,00 Kč
Ruediger Schache
Cena 349,00 Kč
Allan a Barbara Peaseovi
Cena 259,00 Kč
John Assaraf, Murray Smith
Cena 299,00 Kč
MUDr. Gerald G. Jampolsky, Diane V. Cirincione
Cena 198,00 Kč
Doc. Ing Zdenek Dytrt, CSc.
Sleva 12% -
219,00 Kč
Marek Hrkal
Sleva 11% -
355,00 Kč
Gary John Bishop
Sleva 11% -
311,00 Kč
davidji
Sleva 11% -
311,00 Kč
Suze Orman
Sleva 7% -
277,00 Kč
Nadja Raslan, Franz Hölzl
Sleva 10% -
152,00 Kč
Kišimi Ičiró, Fumitake Koga
Sleva 7% -
278,00 Kč