Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Fernando Trias de Bes
Sleva 7% -
138,00 Kč
Florence Littauer
Cena 280,00 Kč
Karel Spilko
Sleva 10% -
225,00 Kč
Claudia Croos–Müller
Cena 139,00 Kč
Katarina Michel
Sleva 7% -
139,00 Kč
Katarina Michel
Sleva 7% -
139,00 Kč
Robert Wallac, Melton
Cena 399,00 Kč
Guy Kawasaki
Cena 240,00 Kč
Richard Gaughan
Sleva 12% -
281,00 Kč
Bernhart Roetzel
Cena 699,00 Kč
Douglas Vermeeren
Sleva 7% -
259,00 Kč
Osho Rajneesh
Cena 379,00 Kč
Eva Marie Šámalová
Sleva 7% -
185,00 Kč
Kurt Tepperwein
Sleva 11% -
328,00 Kč
John G. Miller
Sleva 7% -
232,00 Kč
Godfrey Harris
Cena 238,00 Kč
Godfrey Harris
Cena 218,00 Kč
Petr Syrový, Tomáš Tyl
Sleva 7% -
278,00 Kč