Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Anand Dilvar
Sleva 7% -
184,00 Kč
Libor Činka
Cena 349,00 Kč
Blair Singer
Sleva 7% -
232,00 Kč
Vadim Zeland
Sleva 11% -
586,00 Kč
Ota Ulč
Sleva 7% -
269,00 Kč
Russ Harris
Cena 399,00 Kč
Peter M. Senge
Cena 720,00 Kč
Don Miguel Ruiz, Don Jose Ruiz
Sleva 7% -
278,00 Kč
Miguel Ruiz, Petr Pelzer (čte)
Sleva 7% -
278,00 Kč
Esther a Jerry Hicks
Sleva 7% -
231,00 Kč
Michael A. Lechter
Cena 268,00 Kč
Hans-Peter Zimmermann
Sleva 7% -
228,00 Kč
Herbert N.Casson
Sleva 7% -
111,00 Kč
Alvin Hall
Sleva 7% -
232,00 Kč
Rose Rosetree
Sleva 7% -
277,00 Kč
Richard Paul Evans
Sleva 7% -
211,00 Kč
Dale Carnegie
Sleva 7% -
222,00 Kč