Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Gay Hendricks
Sleva 7% -
138,00 Kč
Patrick M. Lencioni
Cena 299,00 Kč
Don Miguel Ruiz, ml.
Sleva 7% -
232,00 Kč
John Izzo
Sleva 7% -
195,00 Kč
Olivier Clerc, Marc Kucharz
Sleva 11% -
533,00 Kč
James Bryan
Sleva 7% -
213,00 Kč
Brenda Ralph Lewis
Sleva 12% -
439,00 Kč
Adrian Johns
Sleva 10% -
332,00 Kč
Dr. Dave Alred, MBE.
Sleva 11% -
284,00 Kč
Ricardo Semler
Cena 399,00 Kč
John C. Parkin
Cena 268,00 Kč
Tom Hodgkinson
Sleva 7% -
277,00 Kč
John Vanhara
Cena 499,00 Kč
Stanislava Mrázková
Sleva 10% -
269,00 Kč
Martin Chlouba, Roman Smělý
Sleva 7% -
232,00 Kč
Jeffrey A. Harris
Sleva 7% -
269,00 Kč
Michael E. Gerber
Cena 399,00 Kč