Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Ilja Grzeskowitz
Sleva 10% -
260,00 Kč
Jiří Mareš
Sleva 10% -
296,00 Kč
Jean-Louis Debré, Jean-Marie Roughol
Sleva 10% -
197,00 Kč
Esther a Jerry Hicks
Cena 349,00 Kč
Jana Dudová
Sleva 7% -
356,00 Kč
Ing. Pavel Náhlovský, PhDr. Jiří Suchý
Sleva 7% -
157,00 Kč
Shirzad Chamine
Cena 299,00 Kč
Jan Mühlfeit
Sleva 11% -
355,00 Kč
Sue Hadfield
Sleva 10% -
224,00 Kč
PhD. Robert A. Rohm
Sleva 20% -
238,00 Kč
John C. Maxwell
Cena 198,00 Kč
W. Clement Stone, Napoleon Hill
Sleva 11% -
355,00 Kč
Napoleon Hill, W. Clement Stone
Cena 269,00 Kč
W. Clement Stone, Napoleon Hill
Sleva 11% -
355,00 Kč
Napoleon Hill
Sleva 7% -
149,00 Kč
Erhard Freitag
Cena 249,00 Kč
Louise L. Hay
Sleva 10% -
178,00 Kč