Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Tomáš Novák
Sleva 7% -
185,00 Kč
Friedrich Assländer, Anselm Grün
Sleva 35% -
103,00 Kč
Jason Fried, David H. Hansson
Sleva 10% -
287,00 Kč
Michael Bungay Stanier
Sleva 7% -
250,00 Kč
Ladislav Koubek
Sleva 7% -
278,00 Kč
Anthony Robbins
Cena 188,00 Kč
Jim McManus
Cena 249,00 Kč
Dr. Joseph Murphy
Cena 199,00 Kč
Elisabeth Bonneauová
Sleva 7% -
241,00 Kč
Bert Hellinger
Sleva 7% -
274,00 Kč
Jack Canfield a Janet Switzer
Sleva 11% -
355,00 Kč
Brian Tracy
Sleva 7% -
278,00 Kč
Jack Canfield, Janet Switzer
Sleva 10% -
585,00 Kč
Karen Finermanová
Sleva 10% -
260,00 Kč
Richard Koch
Cena 449,00 Kč
Mel Robbinsová
Sleva 10% -
269,00 Kč
Reed Hastings, Erin Meyerová
Sleva 11% -
346,00 Kč
Sborník prací
Sleva 7% -
366,00 Kč