Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Chris Anderson
Sleva 7% -
278,00 Kč
Ryan Holiday
Cena 249,00 Kč
Napoleon Hill
Cena 349,00 Kč
Ivanka Trump
Sleva 11% -
320,00 Kč
PhDr. Květuše Lepilová, CSc.
Sleva 7% -
464,00 Kč
PaedDr. Olga Medlíková
Cena 219,00 Kč
Breck England, Kory Kogon, Julie Schmidt
Sleva 11% -
346,00 Kč
Suzy Welch
Sleva 7% -
223,00 Kč
Ivana Hospodářová
Sleva 7% -
232,00 Kč
Bryan James
Sleva 7% -
167,00 Kč
Blanka Milfaitová
Sleva 13% -
478,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 7% -
213,00 Kč
Sharon L. Lechter, Robert T. Kiyosaki
Sleva 7% -
175,00 Kč
Randy Gage
Sleva 11% -
293,00 Kč
David Richo
Cena 369,00 Kč
Anatolij Někrasov
Sleva 7% -
305,00 Kč
Marco von Münchhausen
Sleva 12% -
374,00 Kč