Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Jean Chatzky
Sleva 7% -
259,00 Kč
Bernhard Moestl
Cena 499,00 Kč
Gary Vaynerchuk
Cena 249,00 Kč
Stephen R. Covey
Sleva 7% -
791,00 Kč
Toni Raiten-D Antonio
Sleva 7% -
223,00 Kč
Brigitte Hamann
Sleva 7% -
241,00 Kč
David Yoffie a Michael Cusumano
Sleva 10% -
269,00 Kč
John C. Maxwell
Sleva 7% -
139,00 Kč
Alexander Birčák
Sleva 7% -
139,00 Kč
Ivan Pilný
Sleva 7% -
278,00 Kč
Dr. Joseph Murphy
Cena 349,00 Kč
SUSAN CAMPBELLOVÁ, Ph.D.
Sleva 11% -
352,00 Kč
Dorothea Brandeová
Cena 299,00 Kč
Karel Spilko
Sleva 10% -
269,00 Kč
Lance Secretan, PhD
Sleva 7% -
298,00 Kč
Anthony Robbins
Sleva 7% -
176,00 Kč