Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Gini Graham Scott, PhD
Sleva 7% -
213,00 Kč
Dan Heath, Chip Heath
Cena 399,00 Kč
Suve
Sleva 11% -
355,00 Kč
Tomáš Kosačík
Sleva 7% -
278,00 Kč
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Sleva 7% -
205,00 Kč
Lisa Nicholsová, anet Switzerová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Diana Cooper
Sleva 12% -
289,00 Kč
Oliver Burkeman
Sleva 7% -
278,00 Kč
Tim Freke
Sleva 11% -
311,00 Kč
Ivo Plaňava
Cena 199,00 Kč
RNDr. Jiří Plamínek, CSc.
Sleva 7% -
232,00 Kč
Gini Graham Scott
Sleva 12% -
253,00 Kč
Dani DiPirro
Sleva 7% -
185,00 Kč
Judith Orloff
Sleva 10% -
269,00 Kč
Soňa Havlová, Věra Kudynová
Sleva 80% -
1 980,00 Kč
Matt Groening
Sleva 10% -
268,00 Kč
Jan Čenský, Lenka Bernardes da Silva
Sleva 11% -
311,00 Kč