Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Chip Kidd
Sleva 7% -
259,00 Kč
Martina Václavíková
Sleva 7% -
157,00 Kč
Sue Atkinsonová
Cena 139,00 Kč
Peter Fischer
Sleva 7% -
278,00 Kč
Hugo Körbächer, Monika Gruhl
Sleva 10% -
197,00 Kč
Martin Cipro
Sleva 12% -
307,00 Kč
Mario Martinez
Sleva 11% -
311,00 Kč
Maxwell Maltz
Cena 168,00 Kč
PhDr. Bohumila Baštecká, Ph.D., (ed.)
Sleva 14% -
696,00 Kč
Toshitaka Nomi, Alexander Besher
Cena 299,00 Kč
Han Michael Klein, Albrecht Kresse
Sleva 7% -
269,00 Kč
Paulík Karel
Cena 369,00 Kč
Ruediger Dahlke
Cena 188,00 Kč
prof. Jaro Křivohlavý
Cena 219,00 Kč
Stanislav Gálik
Sleva 7% -
185,00 Kč
v prodeji od 30.09.2021
Prof. Anton A. Bucher
Sleva 11% -
533,00 Kč
Judith Leary-Joyce
Sleva 25% -
262,00 Kč
Josef Lukas, Josef Smolík
Sleva 7% -
325,00 Kč