Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Mary Hartley
Sleva 7% -
157,00 Kč
Allan a Barbara Peaseovi
Sleva 11% -
353,00 Kč
Chris Taylor
Sleva 10% -
196,00 Kč
Lionel Salem
Sleva 12% -
351,00 Kč
Loral Langmeierová
Sleva 7% -
232,00 Kč
Max A.Eggert, Wendy Falzon
Sleva 7% -
127,00 Kč
Angelika C. Wagner
Sleva 12% -
334,00 Kč
Azzopardi Gilles
Sleva 30% -
188,00 Kč
Jasdon Fried
Sleva 10% -
287,00 Kč
Brand Russell
Sleva 11% -
355,00 Kč
René Nekuda
Sleva 11% -
293,00 Kč
Božena Šmajsová Buchtová
Sleva 7% -
259,00 Kč
Emil Hierhold
Cena 549,00 Kč
Eva Tinková a koletiv
Sleva 7% -
177,00 Kč
Jay Heinrichs
Cena 449,00 Kč
Shel Leanne
Cena 399,00 Kč
Thomas Wieke
Sleva 7% -
278,00 Kč
Daniel Priestley
Sleva 10% -
224,00 Kč