Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Michael Neill
Sleva 7% -
250,00 Kč
Karel Spilko
Sleva 7% -
326,00 Kč
Ted Turner
Sleva 7% -
233,00 Kč
Kurt Theodor Oehler
Sleva 40% -
119,00 Kč
Drahoslav Dvořák
Sleva 40% -
209,00 Kč
Randy Gage
Sleva 10% -
350,00 Kč
Denise Kenyon-Rouvinezová, John L. Ward
Sleva 7% -
228,00 Kč
Robin S. Sharma
Sleva 10% -
259,00 Kč
Brian P. Moran, Michael Lennington
Cena 389,00 Kč
Jan A. Baťa
Cena 399,00 Kč
Martin Lečbych
Sleva 11% -
302,00 Kč
Bridget Grenville, Ilona Boniwell
Cena 229,00 Kč
Jack Welch, John A. Byrne
Sleva 10% -
288,00 Kč
James A. Cusumano
Sleva 7% -
259,00 Kč
Stephen P. Robbins
Sleva 25% -
203,00 Kč
Reinhard K Sprenger
Sleva 10% -
242,00 Kč
Thorsten Havener
Sleva 7% -
213,00 Kč
Alexander Svijaš
Sleva 11% -
292,00 Kč