Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Alexander Svijaš
Sleva 11% -
292,00 Kč
John C. Maxwell
Cena 359,00 Kč
Simone Pfeffer
Cena 187,00 Kč
France-Marie Chauveltová
Cena 219,00 Kč
David McKnight
Sleva 7% -
278,00 Kč
Zbyněk Stárek
Cena 289,00 Kč
David Gruber
Sleva 10% -
341,00 Kč
Robert Fisher
Sleva 7% -
175,00 Kč
Pacner, Karel
Sleva 7% -
250,00 Kč
Radek Meiner
Sleva 7% -
232,00 Kč
Paul McGee
Sleva 30% -
160,00 Kč
Luděk Pachman
Sleva 7% -
278,00 Kč
Luděk Pachman
Sleva 7% -
278,00 Kč
Neuvedeno
Sleva 7% -
233,00 Kč
Chris Ryan
Sleva 11% -
311,00 Kč
Miroslav Ivanov
Sleva 11% -
444,00 Kč
Irma Bohoňková
Cena 180,00 Kč