Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Alex Honnold
Sleva 7% -
278,00 Kč
Alexandra John
Sleva 7% -
276,00 Kč
Soubor autorů
Sleva 7% -
196,00 Kč
Leoš Bárta
Sleva 11% -
311,00 Kč
I Hjong-kwon
Sleva 13% -
398,00 Kč
Bernhard Moestl
Sleva 10% -
242,00 Kč
Esther a Jerry Hicks
Sleva 7% -
185,00 Kč
John Wiseman
Cena 329,00 Kč
Albert Ignatěnko
Cena 599,00 Kč
Hana Marksová
Sleva 7% -
185,00 Kč
Ralph Waldo Emerson (uspořádal Richard Whelan)
Cena 160,00 Kč
Ivo Toman
Sleva 10% -
179,00 Kč
Stefanie Demann
Sleva 11% -
280,00 Kč
MgA. Magdalena Vokáčová
Cena 1 250,00 Kč
RNDr. Jiří Plamínek, CSc.
Cena 289,00 Kč v prodeji od 30.05.2020
Deepak Chopra, M.D,, Rudolph E. Tanzi Ph.D.
Sleva 11% -
294,00 Kč
Brad DeHaven
Sleva 7% -
167,00 Kč
Deepak Chopra, Gotham Chopra
Sleva 10% -
179,00 Kč