Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Aleš Vyskočil
Cena 289,00 Kč
Sally M. Winston, PsyD, Martin N. Seif, Ph.D.
Sleva 11% -
311,00 Kč
Angela Franková
Sleva 7% -
92,00 Kč
Larry Richards
Sleva 11% -
311,00 Kč
Mike Fobbins
Sleva 7% -
240,00 Kč
Karel Spilko
Sleva 7% -
232,00 Kč
Andrew Matthews
Cena 249,00 Kč
Vlastra Hesounová (překl.)
Sleva 7% -
119,00 Kč
Vlastra Hesounová (překl.)
Sleva 7% -
119,00 Kč
Lodro Rinzler
Sleva 10% -
251,00 Kč
Franz Metcalf, B.J. Gallagherová
Sleva 10% -
232,00 Kč
David Gruber
Sleva 7% -
176,00 Kč
William H. McRaven
Sleva 7% -
232,00 Kč
Paul Dewandre, Corinne Mahieu
Cena 210,00 Kč
Deborah Plummer
Sleva 7% -
269,00 Kč
Phil Clements
Cena 127,00 Kč
Winfrey Oprah, Bob Greene
Sleva 7% -
223,00 Kč
Matthew Kelly
Sleva 7% -
185,00 Kč