Chytrá důvěra vytváření prosperity, osobní energie a radosti ve světě plném nedůvěry
Stephen M. R. Covey, Greg Link, Rebecca R. Merrill  |
Rok vydání: | 2012 |
Vydavatelství: | Management Press  |
ISBN: | 978-80-7261-254-3 |
Stran: | 288 |
Skladem: | na dotaz |
| |
Kategorie: | Motivace, úspěch, propagace Psychologie, psychoterapie, psychiatrie Řízení, management, ekonomika
|
| |
Kód: | 001321 |
Podobné knihy: | Jak vzdělávat dospělé Manažerské rozhodování - postupy, metody a nástroje Vědomý business integrita, úspěch a štěstí Vědomí naléhavosti změny Snadná cesta z prokrastinace jak přestat odkládat úkoly
|
Sleva 13% -
z ceny 399,00 Kč s DPH
Nová cena 347,00 Kč s 10% DPH
Po bestselleru "Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše" přichází S. Covey ml. spolu s G. Linkem s knihou,
v níž ukazují, jak ve světě vyznačujícím se výrazným poklesem důvěry mohou lidé i organizace dosahovat nejenom nebývalé prosperity a dlouhodobého růstu, ale i radosti a potěšení z práce.
Umění vytvářet důvěru patří dnes k těm nejdůležitějším faktorům úspěchu a autoři v knize ukazují, jak si ji získat a udržet.
Nabízejí lídrům (včetně politických osobností) návod,
jak v tom, co dělají, využít důvěry – „skryté síly“ vyvěrající z rozhodnutí „chtít důvěřovat“ (srdce) a hluboké analýzy (rozum),
jejímž výsledkem je snížení rizika, získání konkurenční výhody a optimální využití dostupných možností.
Cena není v současné době tím jediným, co v očích zákazníků určuje hodnotu výrobků, služby či čehokoli jiného.
Tuto hodnotu utváří rovněž trvalost a udržitelnost vztahů, vědomí toho, že firemní transakce jsou důvěryhodné, že značka si zaslouží důvěru, že organizace či stát si zaslouží důvěru.
Organizace musí definovat své poslání a dlouhodobě je ve vztazích se zainteresovanými stranami realizovat. Pokud to dělá odpovědně a uvážlivě, vytváří se důvěra.
Ztráta důvěry, jíž jsme v poslední době svědky, vyžaduje, abychom se zamysleli nad tím, co musíme udělat pro její „znovunastolení“ a obnovu, a abychom si uvědomili, že důvěra se stává novou „měnou“ současné globální ekonomiky.
Kniha radí, jak ve světě vyznačujícím se výrazným poklesem důvěry mohou lidé i organizace dosahovat nejenom nebývalé prosperity a růstu, ale i radosti a potěšení z práce.
Nabízí lídrům návod, jak v tom, co dělají, využít Chytré důvěry – „skryté síly“ vyvěrající ze schopnosti „chtít důvěřovat“ a hluboké analýzy situace a okolností, jejímž výsledkem je snížení rizika a optimální využití všech dostupných možností.
Lídři by se neměli vydávat cestou nedůvěry (podezírání, kontroly a mikromanagementu) nebo naopak slepé důvěry (lehkověrnosti, naivity, ničím nepodloženého sdílení informací či neochoty ověřovat si získané informace a zpochybňovat je), ale zvolit si třetí alternativu – Chytrou důvěru.
Co je „Chytrá důvěra“?
Je to způsobilost lidí jednat způsobem, jež minimalizuje rizika a maximalizuje možnosti, je to schopnost poučeného, hlubokého posouzení konkrétní situace a vyvození správného závěru.
Rozhodnete-li se jednat podle pravidel Chytré důvěry, je třeba, abyste měli neustále na paměti pět následujících kroků:
Krok 1: Rozhodněte se mít víru v důvěru
Krok 2: Začněte u sebe
Krok 3: Deklarujte své záměry a předpokládejte, že i druzí mají pozitivní úmysly
Krok 4: Dělejte to, co říkáte, že hodláte udělat
Krok 5: Rozšiřujte sféru důvěry a veďte k tomu druhé svým příkladem
Tato inspirativní, aktuální, nadčasová kniha s celou řadou praktických příkladů firem, jimž se podařilo získat ztracenou důvěru či které se naopak těší vysoké důvěře,
je určena všem vedoucím pracovníkům týmů a organizací, politickým lídrům a všem těm, kteří chtějí vést druhé nejenom rozumem, ale také „srdcem“.
Ukazuje, proč je „chytré“ a prozíravé vytvářet kulturu Chytré důvěry, která se v budoucnu projeví nejen vyšší prosperitou, tj. vyššími výnosy, ekonomickými výstupy, lepšími výsledky, ale ve svém souhrnu vysokou „dividendou“, jež zlepší komunikaci a zkvalitní vzájemné vztahy lidí v týmu, organizaci, rodině i vztahy na nadnárodní úrovni.
Stephen M. R. Covey
poté, co na Harvard Business School získal titul MBA, začal pracovat ve společnosti Covey Leadership Center jako vývojový pracovník a nakonec se stal jejím prezidentem a generálním ředitelem.
V současné době je generálním ředitelem společnosti CoveyLink Worldwide, kterou založil společně s Gregem Linkem. Tato společnost se zaměřuje na zvyšování výkonnosti a vlivu lidí a organizací na celém světě tím, že jim umožňuje vést ostatní způsobem vzbuzujícím důvěru. Stephen M. R. Covey je vyhledávaným konzultantem a lektorem v oblasti vytváření důvěry, vedení lidí a etiky, jenž má své posluchače na celém světě. Je autorem světového bestselleru Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše (spolu s Rebeccou R. Merrill). Se svou ženou a dětmi žije v Rocky Mountains.
Greg Link
je uznávaným konzultantem v oboru vedení lidí, prodeje, marketingu a dosahování vysoké výkonnosti. Je spoluzakladatelem společností Covey Leadership Center, CoveyLink Worldwide a FranklinCovey Global Speed of Trust Practice, zaměřujících se na rozvoj kariéry lidí, kteří chtějí ve svých organizacích přispět k posilování důvěry. Se Stephenem R. Coveym spolupracoval na knize 7 návyků skutečně efektivních lidí.
Rebecca R. Merrill
je zkušenou autorkou. Se Stephenem R. Coveym spolupracovala na knihách 7 návyků skutečně efektivních lidí a 8. návyk, jež se staly bestsellery a byly přeloženy do řady světových jazyků, a je rovněž spoluautorkou dalšího díla z dílny Stephena R. Coveyho To nejdůležitější na první místo.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku